Corona

ik was gevraagd om een gesprek te hebben met de gemeente over de huidige Corona tijd.
Omdat ik dingen vergeet had ik het in mijn agenda geschreven.
Maar er kwam niemand dus ben ik beneden ernaar gaan vragen.
Daar kreeg ik sorry te horen.
Ze waren wel hier maar ik had niet met ze gepraat.

Hoe vind ik het dan.

Er zijn mensen die ik momenteel niet kan zien.
Ik zou wel met iemand mogen afspreken maar dan buiten de deur.
Ben laatst weer naar de kapper geweest en heel aardig ik moest een mondkapje om maar met mijn ene hand lukte dat niet dus ik ben geholpen.
Voldoende afstand tussen de twee mensen die worden geknipt.
In de supermarkt vind ik het behoorlijk druk in de winkels vind ik het heel goed geregeld en ook buiten vind ik het goed gaan.
Ik was vandaag in de winkel en ben ook keurig geholpen op voldoende afstand. Ook met mijn afasie werd ik keurig geholpen toen ik uitlegde wat ik heb. Op de markt vind ik de afstand tussen mensen goedmaar boodschappen doen bij de groenteboer is druk.
Je moet zelf pakken en daar is het wel druk.
Ik word overal keurig geholpen door de mensen en er word voldoende afstand gehouden. Ben nog niet in een restaurant geweest maar ik ga eerdaags met een vriend een broodje eten maar wat ik zie wordook daar heel goed rekening gehouden.
De Corona tijd vind ik bij mezelf goed gaan.
Ik heb er niet zoveel last van hou mezelf aan de regels.
Denk ook wel met mijn rechtzijdig verlaming moet ik een beetje rekening houden. Ik ben wat kwetsbaarder.