Mooi weer

Zon

Ik zou al eerder een blog schrijven en twee recepten schrijven.
Maar ja het was mooi weer en dan doe ik weinig😂i love the sun.
Eigenlijk mijn hele leven al, als de zon schijnt ben ik op mijn best, daar in tegen kou of wisselende jaartypes hou ik niet echt van.
Ik heb vroeger ook in Zuid-Frankrijk gewoond en hield van dat mooie warme weer.

Twee recepten

Ik heb dus staan koken en twee hele simpele recepten gemaakt die ik eerdaags zal posten.
Wat zijn het dan? Boterkoek wat lekker simpel is en gebakken aardappels in ganzenvet wat ik ook de lekkerste manier vind.
Alleen ik hoor steeds vaker “ nooit van gehoord” maar ook die zal ik posten.

Mijn fiets

Ik had dus een usva fiets waar ik op reed.
Alleen in februari ben ik vanuit Amsterdam verhuist naar Bussum.
En toen ontstond het probleem dat ik Pgb had gehad in amsterdam dus de fiets moest terug.
Nu met de Corona tijd heeft hij hier al die tijd gestaan maar gisteren in ene is hij opgehaald.
Ik deed alles op die fiets dus dat zal wel wennen worden.

Nah

Ik heb dus Nah, daaruit voortgekomen afasie en ben rechtzijdig verlamt.
Begin de laatste tijd wel meer te merken dat ik weer toe ben aan een vriendin.
Alleen hoe doe ik dat dan? Hoe kom ik in contact met iemand? 
Dat zijn dus niet meer dingen die ik makkelijk weet.
Ik moet me daar eens in gaan verdiepen.
Of misschien heeft iemand nog ideeën daarover?
Of ontmoet ik zo wel ieman☺️ 

Jeff Foster

Aankomende week op vrijdagavond heb ik mijn laatste cursus.
Een paar weken geleden was de laatste les en dit word een terugkom dag.
Hoe is het iedereen vergaan?
Het is weer van 20:00 tot 22:00.
En in het Engels.
Je kijkt mee op Zoom en kan zo alles volgen.
Ook zijn alle afzonderlijke dagen geplaatst zodat ik alles terug kan zien.
Ook staan er nog verschillende meditaties op.