Cordaan/Nah

Zoals ik al heb verteld zit ik in bejaardencentum de Buitenhof .
Aangezien ik geen woning had ben ik hier gaan zitten .
Hoe is hier anderhalf jaar geleden was en nu is en flink verschil .
Beter en beter wordend en ik wil echt naar een andere woning weg uit dat bejaardenhuis .
Maar hoe ga ik dat dan doen👌ik heb een gesprek gehad met de gemeente maar daar niks meer van gehoort . Ik ben er achter gekomen dat ik hulp nodig heb .
Via een omweg ben ik bij NaH gekomen en er is een eerste gesprek gekomen .
Uit het gesprek is gebleken dat hun me kunnen helpen .

Cordaan 

Er is al vaker gebleken dat mijn vragen compleet anders zijn dan anders hier .
Ook heb ik gisteren een stukje gezien van Dwdd waar dit ook uit bleek.
Er zijn vragen die anders zijn en dan begint het probleem heel frustrerend .
Ik kan helemaal niks zelf regelen want ik zit in Cordaan .
En met veel pijn en moeite heb NaH toestemming gehad om wat voor mij te gaan doen .


NaH

Er moeten nog formulieren worden ondertekend en als het goed is gaan ze iets voor me doen .
Ik denk dat we als eerste moeten kijken naar wonen .
De vragen die ik verder heb de administratie en werk , ik heb een superlage bijstand uitkering.
Als ik zou kunnen werken en dan zal ik wat kunnen gaan verdienen hoe dat gaat weet ik nog niet maar dat zou heel lekker zijn . 

Daten?

Nog een ding wat ik nu steeds vaker voel is dat ik iemand om heen mis .
Samen koken , tv kijken , praten , liefde dat mis ik echt enorm .
Hoe ik dat moet gaan doen weet ik niet mijn afasie maakt dat ook wat moeilijker .
En nu heb ik met mijn afasie een hele kleine kennissen kring .
Ik hoop ook dat als ik toch ga werken een groter kringetje om me heen te krijgen .
Als er verder nog mensen iets weten hou ik me aanbevolen .