Menu

Ik woon in de Buitenhof een bejaardencentrum in Amsterdam.
Ben ik dan bejaard? Nee ik ben in afwachting van een woning .
Ik ben wel rechtzijdig verlamd en heb afasie maar ik kan gewoon zelfstandig wonen.
Dat gaat niet makelijk maar ik blijf een vechter .
Hier is een kamer met keuken erin waar ik al verschilde keren hebt gekookt .
En ik wil daar toch iets mee gaan doen , maar hoe dan ?
Allerlei gedachten gaan door me heen , wat ga ik doen? en hoe ?
Ik had eindelijk besloten dat ik op een vaste dag zou koken , menu maximaal 8 personen meer kunnen er niet in de kamer .
Eerst heb ik nagedacht over een prijs hoe ga je dat doen ?
Maar vandaag heb ik gefietst rondje richting Ouwerkerk aan de Amstel andere kant van het water toen een broodje gegeten en terug naar huis .
De moeite met nadenken met mijn afasie ging moeilijk maar net met het fietsen kon ik gewoon nadenken .
En ik reken gewoon de kostprijs van het eten , ik wil gewoon regelmatig koken en een glas wijn drinken na afloop . Ik wil leren en regelmatig doen , een leuk groepje mensen , boodschappen halen en vraagdaar alleen de kosten voor .
Zien dat de mensen het lekker vinden , een gezellige avond , het koken en hopelijk het groepje mensen uitbreiden . Gisteren heb ik lekker mosselen gemaakt voor mijn ouders en ik zag dat ze het heerlijk vonden dat is eigenlijk een heerlijk gevoel .
Ik ben dus open op 1 , 8 , 15 en 22 December op 1 December zit ik vol maar de andere dagen heb ik nog ruimte . Dus kom je met zijn 2en eten kan dat dan zet ik er nog wat mensen bij .
Het menu voor December is Bruschetta , shepards,s pie en cheesecake .
Verder is er wijn en bronwater en na afloop een lekkere Nespresso.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen maar mijn eerste begin is er .
Als je wilt reserveren kan dat op ls.engelander@gmail.com of 06-57857280 .
Dus een gezellig avond en lekker koken ik heb er zin in👍☺️