Rugpijn

Ik loop al een tijd met problemen aan de rug.
Met mijn rechtzijdig verlaming is het ook moeilijk voelen waar zit de Pijn.
10 jaar geleden heb ik ook een hernia gehad , maar ze zijn nu aan het onderzoeken wat het is.
Je bent de hele aan het veranderen van positie .
En ik probeer een klein stukje te lopen of fietsen .
Dinsdag komt de dokter kijken wat we te horen krijgen .

Pain Bagnat

Gisteren kwamen mijn moeder en tante en ik had een Pain Bagnat gemaakt.
Bij kaashuis Tromp hele lekkere olijven gehaald en een heerlijk ciabatta .
Toen ik 14 was en in Frankrijk woonde maakten ze dit al, waar wij een broodje kaas of pindakaas hadden maakte hun dit.
Het brood ingesmeerd met mayonaise wat vinegraite, sla,tonijn,tomaat,ansjovis ,basilicum ,ui en peper uit de molen .
In een woord  geweldig.
Ik ben heel erg aan het denken koken kan ik daar niet iets mee.

Edgar en Pauliene

Omdat ik niet de bankzaken meer helemaal begrijp helpt mijn broer hiermee .
Eigenlijk alle zaken die moeilijk voor me zijn helpt hij mee.
Hij krijgt dus ook mijn gehuil als iets niet begrijp te horen en helpt me gigantisch hiermee.
En ondanks dat ik met mijn rug zit gaan we volgende week wat eten.
Het is een beetje de viering van Pauliene en Luc hun verjaardag die geweest is .

Schrijven

Ook ben ik bezig met schrijven , het gaat heel langzaam .
Ik heb de gedachte om een boek te schrijven van mijn hele leven , van geboorte tot nu.
Schrijf mijn geboorte en de eerste 4 jaar , opgroeien in Buitenveldert , Frankrijk .
Zoiets zit in de planning .
En hoewel schrijven moeilijk is voor mij en denken ik ben 6 en zit op school probeer ik het toch.