De Meijblues

Ik heb twee optredens gehad een vorige week zondag en een gisteren in conferentie Woudschoten .
Er was een conferentie van afasie net.
Veel mensen gezien : de Boogh waar ik op heb gezeten , het afasiecentrum Amsterdam waar ik nog steeds op zit , Reade waar ik 5 maanden heb gezeten , Ellen en Piet en Edwin Kooren heel leuk om hem te zien .
De opbouw kon om 19:00 beginnen , proefspelen en om 21: 00 begon het concert .
Tamara weer top gezongen en iedereen was in vorm .
Na afloop nog even gepraat, lekker een biertje gedronken en terug naar huis .

USVA

De fiets is top ik ben er enorm blij mee .
Van de week was ik bij vrinden in Amstelveen de weg die voor mij heel moeilijk is met de navigatie gedaan . Heerlijk gegeten , ik moest wat verzenden en Stephan heeft me daarmee geholpen .
En terug naar huis in het donker .
Helemaal top gegaan .

Rijbewijs 

Van de week mijn nieuwe rijbewijs opgehaald .
Ik heb hem weer gehaald , een automaat en omdat rechts verlamd is moet ik gas geven en remmen met links.
Een auto bezitten kan ik niet veroorloven maar misschien af en toe huren .
N dat is dus tot nu toe niet te vinden , huur bedrijven hebben het niet , waar ik auto heb gereden weet het niet , iets wat ik dacht dat is makkelijk blijkt heel moeilijk te zijn .
Maar ik blijf doorzoeken en kijken of wat vind .

Gitaar 

Gitaar spelen zoals ik kon is door mijn hersenbloeding helemaal verdwenen .
Toch ben weer gaan oefenen .
Na verschillende manieren heb ik de gitaar liggend en speel dus met een hand .
Spelen en akkoorden zetten met 1 hand , how the hell ga ik dat doen?
Ik heb een duim plectrum daar kan ik mee strummen , vier vingers over , daar moet dan akkoorden mee maken het strummen en akkoorden met een hand is niet makkelijk voor mij .
Maar ik doe het , met iemand van de Meijblues ga ik samen spelen en oefenen .
We hebben twee nummers van NeilYound die we gaan oefenen Hey Hey My My en Cortez the killer .