Een beetje anders

Het is een beetje anders verlopen dan ik dacht.
Ik was terug uit Nieuwegein en de volgende dag kon ik weer terug.
Weer op de hond passen en degene voor wie ik terug was lag in het ziekenhuis.
Ook ga ik haar daar opzoeken.
En van de week moest ik wat spullen brengen en dat was echt moeilijk voor mij .
Waar je gewoon simpel wat spullen past is dat met mijn afasie een stuk moeilijker.
Het is trouwens wel gelukt☺️👍
Een stuk beter gaat het met haar maar ze is nog niet het ziekenhuis uit.

Pip

Ik moest dus weer op Pip passen en ze is al bijna 14 jaar, de ene dag super actief de andere dag rustig.
En ze was dus ook ziek dat arme beest, elk uur kon ik de straat met haar de hele nacht.
De volgende dag begon ze een beetje te herstellen maar ze was doodmoe.
En nu weer de grootste babbels.

De Meijblues 

Ik ben er een paar weken niet geweest en we moeten twee keer optreden.
Veel zitten oefenen met mijn gitaar maar dat is nog hel veel oefenen dus ik ga weer op de cajon(percussie ) We moeten een keer optrede op een zondagmiddag en een keer vrijdagavond .
Op 30 september in Amsterdam en 5 oktober in Zeist.
De Meijblues is een groep die bestaat uit Nah en wat heel knap is dat de zangers net als ik ook afasie heeft maar wel zingt.

Bejaardenhuis 

Ik was blij dat ik een woning kreeg een jaar geleden.
En ik had ook nog veel hulp nodig dat is eigenlijk bijna voorbij en ik zou heel graag weer op mezelf wonen gewoon weer je eigen dingen.
Of me dit makkelijk gaat lukken ik denk het niet maar we zien wel .
Ik heb bij Nieuw Amstelrade een aanvraag gedaan en eens kijken wat daaruit voortkomt .