Driewieler

Ik heb mijn fiets gekregen .
Na 8 maanden is hij er via pgb, ik heb hulp gehad van mijn broer want invullen is moeilijk voor mij .
Er zit trapondersteuning op want rechts is verlamd.
Ik heb 3 jaar niet meer gefietst dus moet ik gaan opbouwen.
Ook is het een driewieler , twee wielen voor en een achter .
Gisteren heb ik een stukje gefietst van Buitenveldert naar Ouderkerk aan de Amstel en terug.
De vrijheid die ik had was heerlijk.

Nieuwegein

Ik ga drie weken op passen .
Geen bejaardenhuis maar gewoon echt huis en de hond waar ik op moet passen.
Heerlijk ik zou graag uit dat bejaardenhuis weg willen maar dat is niet zo makkelijk .
Volgend jaar mag ik met de gemeente gaan praten voor een woning maar ze beloven niks .

Gitaar

Sinds mijn hersenbloeding en rechtszijde verlamt speel ik niet een arm en gitaar spelen gaat niet echt.
Ook is mijn kennis helemaal weg, toch ben ik weer begonnen.
Mijn gitaar ligt op mijn schoot en met een hand strum ik en geef de akkoorden aan.
Ik ben nu aan het oefenen op twee liedjes je kan het veel ingewikkelder spelen maar ik hou het simpel .
Knock knocking on heavens door Bob Dylan en Hey Hey my my van Neil Young.

Etentje

Ik heb er weer een besproken voor zes personen een drie gangen diner.
Wegens alle drukte word het 11 oktober en ik maak Bruchetta , confit de canard en cheesecake.
De cheesecake maak ik ook in Nieuwegein om te oefenen.
Ik kreeg vorige keer zo een mooi compliment niet lekker eten maar lekker van een kok.
Kan ik het nog steeds?