Warm

Warm

Het is warm, heet , kortom heerlijk.
Er zijn veel dingen verandert voor mij.
Ik moet me wel beter insmeren als vroeger, maar ik ben gek op de zon.
Het hele jaar als in de Provence , heerlijk .
Vroeger had ik al een hekel aan de kou, als dan de zon kwam was ik in mijn sas.

Trike

De fiets is er nog niet , ik ben nog aan het wachten .
Het word een trike met trapondersteuning .
Ik heb een occasion gekocht want ze zijn vreselijk duur .
Oh wat zou ik een vrijheid hebben !!!

Zonenbed

Gisteren heb ik een bedje gehad.
Oh wat was dat lekker, genoten heb ik .
Het gaat met mijn rechtzijdig verlamming een stuk moeilijker maar ik lig .
Hier ga ik een hoop plezier van hebben .

Noord/Zuid lijn

Hij is er dus gekomen , jaren mee bezig geweest maar nu is hij er.
Ik weet door de afasie de weg niet meer maar ik ga het proberen .
Waar moet ik instappen? Waar ga ik naartoe? Ga ik het herkennen ? Is het makkelijk ?
Dingen die vroeger makkelijk of gewoon waren zijn nu een stuk lastiger .
Maar ga ik ermee rijden ja heb ik besloten , vroeger was ik al eigenwijs dus nu ook.