Druk

Rijden

Ik was weer begonnen met rijden.
Mijn linkerkant doet het nog , maar rechts is verlamd.
Het rechter oog is ook 80% niet meer goed.
Dus rijden , met een hand dus , het kijken was heel anders , en 
Vooral de concentratie was slecht.
En in Amsterdam , druk dus.
Ik kan dus zeggen ik ben geslaagd .

UWV

Na twee jaar was mijn uwv uitkering gestopt.
Het is niet op een ander over gegaan.
Dus alles opnieuw aanvragen.
Ik ben nu in afwachting .

Blog

Met Jakob ben ik een Blog begonnen .
Saskia heeft ons geholpen om het te maken.
Op het Blog staan verhalen en recepten.
Twee mensen die kok geweest zijn en nu moeite hebben met recepten 
Maar het toch maken .
Over verhalen en de moeite die dat kost met afasie dat kan 
Je wel begrijpen.
We zijn nu bezig met het Blog en het gaat goed.

ASC olympia

Ik ben op de wielren vereniging geweest.
Ze doen ook voor mensen die para – cycling doen.
Ik ben bezig met een pgb voor een fiets.
Heb al driewielers getest , en weet welke ik wil hebben.
Elke zaterdag fietsen of handbiken ze.

Diner

Ik houd 12 july weer een diner.
Heb dat al een tijdje niet gedaan .
Maar nu kom ik helemaal alleen te koken , met mijn 1 hand .
Dat is best wel spannend , iemand die in een verleden als kok heeft gewerkt .
Maar nu weer alles moet leren en ook belangrijk de afasie.
Dus dingen tegelijk doen is hel moeilijk .
Wat ga ik maken?

Voorgerecht

Antipasto ben ik aan het testen en lekker .
Champignons met daarin mozerella , tomaat , basilicum .
Een los stuk mozerela ik heb hele lekkere gehaald .
Bruschetta en wat verschillende salami en proscutto .

Hoofdgerecht 

Sardines met gebakken aardappelen en een salade.
Lekker in seizoen nu , bakken met citroen , chilipeper , knoflook en peterselie .

Dessert

Ik maak iets in wijnglazen met :
Mascarpone , frambozencoulis , wat rood fruit en nog even verder denken.

Lekker ik heb er zelf trek in☺️☺️☺️