Zon

Zon 
Oh , oh , wat lekker. 

Geweldig 
Eigenlijk de eerste mooie dag . En was ie mooi? Ja fantastisch . 
Ik ben vrolijk en heb een goed humeur . 
Wat een verschil met die verschrikkelijke dagen . 
Een mens kan echt compleet veranderen door het weer . 

Bioness 
Ook had ik een probleem met mijn Bioness apparaat tegen een sleepvoet . 
Hij zat helemaal niet meer lekker . Ik kon er slecht mee lopen . 
Mijn voet stond scheef . 
Wat is dit . Ik kon hem niet meer goed krijgen . 
Een afspraak gemaakt met Kamer orthopeed  voor Donderdag . 
Pfffffffffffffff. 

Ziek 
Ik ben al in drie maanden drie keer ziek geweest . 
Dat gebeurde me vroeger nooit . 
Die afasie maakt me een stuk slapper . 
Griep de laatste keer duurde 3 weken . Echt stront ziek . 
Ik had op het laatst zo,n pijn dat de dokter me naar het ziekenhuis stuurde. 
Al met al alles doet pijn maar het is de griep . 

Stephan 
De Bioness deed het niet . 
Mijn vriend Stephan liet me weten om langs te komen en te kijken of hij het kon maken . 
 Nou ok . Fijn misschien vind hij wat . 
Hij pakte als erbij , sloot alles aan. Zette alles weer strak . En?
Fantastisch hij doet het goed . Hoe kan dat nou ? 
Ik met mijn afasie heb alles een beetje losser gemaakt om hem dichtte krijgen maar nooit 
meer vast gemaakt . 
Errrrrr . Hij doet het fantastisch . 
Dank je wel Stephan .