I-pad

I-pad 
Op woensdag ga ik s’ochtens naar de afasie groep. 

Les 
Met een groep zitten we op i-pad les. 
Iedereen die daar op zit volgt de i-pad maar iedereen zijn eigen manier. 
Ik ben sinds kort een Blog aan het bouwen . 
Het word nu een beetje moeilijk voor mij en mijn broer komt me helpen . 

Tram 
Ik moet de bus en tram nemen om bij afasi-Amsterdam te komen . 
De eerste keer dat ik hier naar toe moest . Pfffffffffff . 
Alles op geschreven om hier te komen . 
Gewoon niet kunnen denken hoe kom ik daar . 

Balen 
Vandaag probeer ik een stukje hierover te schrijven . 
En hoe ging het? Nou zwaar kloten . 
Wat kloten . Ja kloten . 
Ik merk dat de 8 mensen hier me vreselijk afleid . 
De hele tijd zit ik te schuiven met tekst maar ik kom er niet . 

Thuis 
Ik zit nu thuis en heb gegeten en kijk nog een keer naar het stukje . 
En ? Nou ik merk dat ik rustig kan schrijven , stukjes tekst kan schuiven tot het goed is . 
Wat een verschil zeg . 
Ik heb de muziek opstaan en ben lekker bezig .